štvrtok 16. septembra 2010

CHANEL!

Chanel nás nikdy neprestane baviť.Pozná ho každá z nás a každá túži mať  nejaký okúzlujúci kúsok z tejto značky doma v šatníku.Ako je na obrázku vidieť vlnky,nariasené a nazberkané sukne sú stále shic!Bodky nám tiež nevypadli z kurzu.Ako doplnok použite čiernu veľkú mašľu ako vyžší opasok, jemné náušničky a kabelku v rockerskom štýle s retiazkou.Pripomína vám tento outfit niekoho známeho?Myslím,že Alica v kajine Zázrakov vyzerala takto podobne.

2 komentáre:

  1. Ahoj Natt.
    Ja milujem chanel tiez, mam opasok aj brosnu, inak super blog,follow me if you want

    XOXO Lucy
    http://fashionarttrendvisions.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj.
    Práve sledujem tvoj blog,je výborný , páči sa mi!:) Pridala som sa medzi tvojich sledovateľov ale vzhladom nato že som tu 2 dni sa tu v tom moc nevyznám..čiže ak som niečo dokašlala tak mi to prepáč ;)

    OdpovedaťOdstrániť